Előfizetés nélkül is kapcsolatba léphetsz velünk és ingyenesen regisztrálhatsz fiókot
Hogyan tudok veletek kapcsolatba lépni?
Vásárlás előtti (presales) kérdéseidet ezeken a csatornákon tudod feltenni nekünk:
- Facebook Messenger
- Telefon: +36 70 507 4242
- Kér(d)és
Vásárlás utáni (after sales) ügyekben az előfizetett csomagjaink és szolgáltatásaink időtartama alatt kizárólag ezen a csatornán kommunikálunk (hibabejelentés, technikai támogatás, stb.):
- Kér(d)és
Regisztrálni előfizetés nélkül is tudok? Ingyenesen?
Igen, ha a Fiókom menüre kattintasz, néhány adatod megadásával könnyedén tudsz ingyen regisztrálni az oldalra. Így bármilyen előfizetés nélkül hozzáférsz Kér(d)éseidhez, ahol új kérést-kérdést is feltehetsz nekünk.
Most regisztráltam! Mi a következő lépés?
Emailban is elküldtük a belépési adataidat, így nincs más teendőd, mint felfedezni a fiókodat a Fiókom menüpontra kattintva! Itt tudod módosítani belépési és cím adataidat. Itt éred el rendeléseidet (benne a számláiddal), előfizetéseidet, kuponjaidat, oktatóvideóidat. És itt tudsz kér(d)ést is beküldeni nekünk.
Hol tudom módosítani a profilom és a számlázási cím adataimat?
A Fiókom menüben a Rendeléseim menüpont alatt lehet profil adatokat és a számlázási adatokat módosítani.
Milyen gyorsan kapok választ ha felteszek egy kér(d)ést?
Igyekszünk minél gyorsabban, a legjobb tudásunk szerint válaszolni! Annyi biztos, hogy aktív előfizetés esetén 2 munkanapon belül fogsz tőlünk választ kapni.
Előfordulhat azonban, hogy sok kér(d)és fut be hozzánk vagy a kér(d)ésed összetettsége miatt ez a határidő nem tartható. Ilyenkor előre értesítünk a várható válaszidőről.
Hogyan tudom törölni a profilomat?
Profil törléséhez írj nekünk egy ilyen témájú kér(d)ést vagy egy emailt az This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. és mi az ÁSZF 3.3 pontja szerint haladéktalanul gondoskodunk a regisztrációd törléséről.
Előfizetéssel még több téren állunk rendelkezésedre!
Hogyan tudom kifizetni egy előfizetés díját?
Bármilyen bankkártyával a vásárlási folyamat végén azonnal tudsz fizetni, miután átírányítottunk a népszerű és biztonságos Barion fizetési felületére. Mi a bankkártya adataidat nem látjuk és nem is tároljuk.
Hol láthatom az előfizetése(i)m paramétereit?
A Fiókom menüben a Rendeléseim menüpont alatt láthatod aktív és lejárt előfizetéseid paramétereit.
Hány előfizetésem lehet egy időben?
Minden előfizetés egy adott domainhez köthető. Egyszerre korlátlan számú domainhez köthetsz előfizetéseket. Egy domainhez azonban egy időben nem célszerű több előfizetést nyitni.
Mi történik ha lejár egy előfizetésem?
Ebben az esetben az adott csomaggal járó szolgáltatások szűnnek meg (pl. támogatás nyújtása, frissítések, oktatóvideók, rövid válaszidő, stb.). Fiókodhoz továbbra is korlátozások nélkül férsz hozzá (számláid, adataid, kér(d)éseid, stb.).
Lehet-e egy előfizetést meghosszabbítani?
Lehet, ezt is a Rendeléseim menüben tudod intézni.
Ha nem vagyok elégedett az előfizetésemmel, hogyan tudom lemondani?
Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy vásárlás után nincs lehetőséged az előfizetésed lemondására az ÁSZF 3.16 értelmében.